24 mar. 2011

Detratarea masinii de spalat


Magazinele specializate in domeniul produselor electrocasnice pun la dispozitia clientilor solutii praf sau lichide de detratare a instalatiei masinii de spalat.

O detratare completa este recomandata o data la 3,4 luni, daca nu folositi detratant cum ar fi Calgon-ul odata cu detergentul in momentul spalarii.
Utilizarea solutiilor de detratare sunt recomandabile intrucat Calgon-ul este eficient pentru detratarea instalatiei masinii de spalat, insa afecteaza tesaturile. O utilizare a solutiilor de detratare o data la 3-4 luni este recomandabila si din prisma costurilor, care sunt mult mai mici.
Aceste solutii de detratare sunt des intalnite in tarile vestice, mare parte a utilizatorilor masinii de spalat preferand acest mod de mentenanta a masinii de spalat.
Aceste solutii se folosesc la un program complet de 90-95 de grade, in functie de tipul masinii, fara rufe si este recomandat o data la 6 luni.

16 comments:

Anonim spunea...

Solutiile lichide de detratare sunt asemanatoare in ceea ce priveste compozitia chimica cu otetul. Eu folosesc otet pentru detratare si este eficient. Chimistu'

Anonim spunea...

Otetul este intradevar un foarte bun detratant. Marius B

Ovidiu Pog spunea...

Otetul poate fi folosit ca solutie anticalcar, insa nu este la fel de eficient ca solutia praf, care are o concentratie mai mare de acizi in compozitie. Este insa o solutie mai ieftina.

Ovidiu Pog spunea...

deci concluzia este ca puteti renunta la calgon si veti castiga bani si tesaturi mai rezistente in timp...in asteptarea unei reclame de la calgon care sa relateze un studiu pe durata tesaturilor :) ...nu va fi prea curand

george oprita spunea...

L-am incercat si chiar merge. ar trebui promovate mai mult. pacat ca la lucrurile de calitate nu prea se face reclama.

Chicu spunea...

am folosit si otetul pentru detratare dupa ce am citit comentariile si spre uimirea mea chiar a funcitonat. Merci

Laura ING spunea...

Eu am folosit Calgon de 3 ani de zile si nu am probleme cu tesaturile. Folosesc o masina de la Miele si ies foarte curate, indiferent de cat de murdare sunt inainte. Si am copil mic, deci credeti-ma cand spun murdare :)

Ovidiu Pog spunea...

Vorbim despre Miele. Ei au o tratare speciala antiscamosare a suprafetei taburului. este unul din motivele pentru care nu le gasiti mai ieftine de 5000 de ron

Rares C spunea...

Eu am Miele din Germania de 12 ani de zile. E super tare masina

Anonim spunea...

eu folosesc produsele de pe piata si nu am avut niciodata probleme cu masina de spalat ... o am de aproape 5 ani....asa ca nu prea i-am in seama produsele astea de detratare...

Eugenia spunea...

vreau o solutie buna de curatat o masina de spalat cu exteriorul din inox. Are o multime de pete indiferent de ce solutii folosesc.

Marius Popa spunea...

Ce solutie este buna pentru a detrata apa de pe instalatia de apa, ca sa evit folosirea calgonului sau a solutiilor de detratare?

Ovidiu Pog spunea...

Nu inteleg intrebarea...

Lavy spunea...

Stau in tunari si apa este foarte dura. Am folosit solutia recomandata de dvs si la evacuare a iesit o apa foarte murdara si acida. Chiar este eficient si va multumesc pentru recomandare. Ar trebui facuta mai multa reclama la produsele cu adevarat eficiente.

Alexandra Florea spunea...

curata foarte bine. am cumparat si eu saptamana trecuta si dupa ce am folosit, chiar a iesit calcarul. stau in Tunari si apa e foarte dura. merci de sfat

Anonim spunea...

Vreti sa spuneti DETARTRARE, nu?