18 mai 2011

Pachet de electrocasnice incorporabile cu design rustic

Va retinem atentia cu noua gama de electrocasnice rustice, denumita "retro" de producatorul sloven , Gorenje. Lansat pe piata de electrocasnice incorporabile din tara noastra relativ recent, Gorenje isi propune sa atinga intreaga cerere in materie, singurul segment de electrocasnice incorporabile la care "sufera", fiind cel de cuptoare cu microunde incorporabile. Va recomandam totodata si articolul Linii de design electrocasnice incorporabile in 2017.

Va recomandam totodata sectiunea blogului in care am prezentat pachetele de electrocasnice incorporabile retro pe culoarea cream, respectiv Design retro cream.

Asadar, motivul pentru care va recomandam acest pachet este dat de cuptorul cu autocuratare, destul de rar intalnit, in linia electrocasnicelor incorporabile cu design rustic si plita cu triplu arzator sau arzator WOK, deasemenea intalnit destul de rar la plitele incorporabile rustice.

Va recomandam articolul Cel mai bun cuptor incorporabil TOP 5 cuptoare incorporabile in functie de pret.


Acest cuptor se mai remarca prin panoul cu timer electronic, care permite oprirea cuptorului, fata de timerul mecanic.

Pe baza principalelor criterii de alegere a cuptorului incorporabil, am realizat un TOP al celor mai bune cuptoare de pe piata, TOP pe care-l puteti accesa in articolul Cel mai bun cuptor incorporabil.

Va recomandam totodata si articolul Pareri despre GORENJE.

La plita mai remarcam gratarele de fonta, aprinderea electrica si supapa de siguranta care orpeste instalatia de gaz in cazul in care se opreste flacara.

 
http://www.incorporabilepremium.blogspot.com/ cel mai citit forum de electrocasnice Pentru mai multe cuptoare incorporabile care au fost evaluate, conform principalelor criterii de alegere ale cuptoarelor incorporabile, cititi articolul IP Scoring cuptoare incorporabile.

17 comments:

Marius Popa spunea...

Exista acest model rustic si pe alte culori?

Elena Stanciu spunea...

Acest pachet se poate asocia cu frigiderele retro de la Gorenje? Am dat comanda de un asemenea frigider pe crem si m-ar interesa daca s-ar potrivi. Multumesc, elena

Arsene Iulian spunea...

Cam cat costa un pachet si de unde se poate cumpara?

Alexandru Marcel spunea...

Cum arata mai exact butoanele..am vazut in magazin ca la unele plite de la gorenje se ia vopseaua de pe ele si sunt interesat daca si la acest model se intampla la fel. Multumesc, Marcel Alexandru

Alexandru Ruse spunea...

Exista si un altfel de plita rustica cu alt tip de gratare ?

Ovidiu Pog spunea...

entedRaspunsuri la intrebari: Exista si pe negru, maro si gri, 2 da se poate asocia si cu modelele retro de frigidere, 3 costa 2000 de ron impreuna, 4 butoanele sunt de foarte buna calitate si nu se ia emailul 5 la gorenje sunt aceleasi gratare pe toate plitele rustice -retro

Firescu Mara spunea...

Eu am vrut sa iau un pachet de electrocasnice incorporabile rustice Ariston, dar depasea bugetul...numai cuptorul costa in jur de 2200 de ron, dar nu stiu daca s-ar fi meritat sau nu. Am cumparat pachetul asta din baneasa, sper sa fie bun, pentru ca il montez abia luna viitoare. Va tin la curent

Stanciu Dragos spunea...

Se poate sa prezentati si un alt set de electrocasnice incorporabile rustice? Multumesc!

Maria Capatau spunea...

Ne puteti da si niste coduri la produsele prezentate? Multumesc!

Mihaela Stan spunea...

Cuptorul are iluminare in cuptor?

Ovidiu Pog spunea...

Am sa prezent un alt set de electrocasnice de la Whirlpool in unul din articolele urmatoare;cuptorul are iluminare

Stefan Preotesei spunea...

are careva o plita rustica cu ochiul mare in fata si nu in spate? Cred ca e mai bine asa...

Iuliana Safciuc spunea...

Eu am un cuptor electric de la Whirlpool de 7 ani si nu am avut nici o problema cu el pana acum. Gateste foarte bine, desi la inceput am fost reticienta si mi-a fost frica sa fac trecerea de la gaz la electric.

Emilia Decu spunea...

Eu am luat la sfarsitul anului trecut un cuptor de la GOrenje pe care l-am folosit destul de des, fiind o persoana careia ii place sa gateasca, iar spre surprinderea mea am fost foarte multumita de cuptor, modelul 5320 bo.Nici nu am dat foarte mult pe el, in jur de 1300 de ron

Alexandru Sebastian spunea...

aveti un zoom sau o poza mai mare pentru plita? merci

Alexandru Vladimir spunea...

ce plita rustica pot cumpara, care sa aiba butoanele dispuse lateral?

Ovidiu Pog spunea...

plite rustice cu butoanele dispuse lateral puteti gasi in gama de electrocasnice Franke si teka. Pentru mai multe detalii vizitati www.franke-electrocasnice.blogspot.com