22 iun. 2011

3D Aqua Tronic versus Al saselea Simt

In acest articol vom compara sistemele de detectare a cantitatii pe care le pune la dispozitia utilizatorilor doi dintre cei mai prestigiosi producatori de electrocasnice de pe piata din Europa. Am evaluat principalele categorii de produse pe care le pune producatorul de electrocasnice si incorporabile Whirlpool, in articolul Pareri despre Whirlpool.

Am realizat un articol cu evaluarea produselor Bosch, articol pe care-l puteti accesa in Pareri despre electrocasnicele si incorporabilele Bosch.

Bosch foloseste sistemul de detectare a cantitatii care se realizeaza cu ajutorul unei tehnologii bazate de senzori inflarosii care calculeaza volumul ocupat de rufe in interiorul cuvei, iar in functie de tipul tesaturii isi ajusteaza consumul de resurse si asigura un efect foarte bun de dusare al apei in interiorul cuvei pentru o clatire si spalare impecabila.


Whirlpool are un senzor pe baza de presostat , care determina nivelul de apa si energie necesar si in plus fata de Bosch isi ajusteaza si timpul de spalare.

Totusi, in ceea ce inseamna calculul resurselor, modulul electronic de la Bosch este superior , fapt ce ne determina sa oferim mai multe puncte producatorului german de electrocasnice.

Vom reveni cu mai multe detalii in articolele viitoare. Pentru mai multe informatii puteti vizita https://www.bosch-electrocasnice.blogspot.com/ si https://www.whirlpool-electrocasnice.blogspot.com/ , forumuri recomandate de Incorporabile Premium .

7 comments:

Paul Ronat spunea...

Care din modelele de la Bosch au acest 3 d aqua tronic? exista si modele mai ieftine de la bosch, pentru ca in genereal sunt destul de scumpe masinile de la bosch?

Cristiana Pop spunea...

Eu am avut un whirlpool 53135, de 5 kg care avea al saselea simt si nu am fost deloc multumita de ea, pentru ca nu clatea rufele, desi am dat pe ea acum 2 ani o multime de bani.

Mihaela Paun spunea...

Eu amWhirlpool al saselea simt de 5 ani si sunt multumita de ea

Irina Budescu spunea...

Eu cred ca masinile de spalat Bosch sunt mult mai bune decat Whirlpool. Am avut un Bosch si apoi 3 masini de spalat Whirlpool.

Ilinca Maria Florea spunea...

Ce masina de spalat poate sustine un uscator deasupra? Exista vreun dispozitiv special de montaj al uscatorului de rufe peste masina de spalat rufe?

Mariana spunea...

whirlpool este cea mai buna masina de spalat. am avut doua masini wirlpool in ultimii douazeci de ani si nu as alege o alta marca. spala extraordinar.

Flavius spunea...

@ mariana -daca ai avut doar wirlpool, nu inseamna neaparat ca este cea mai buna. probabil daca aveai si bosch ti-ai fi facut o alta impresie. sincer ciar nu cred ca whhirlpool este mai buna decat boschh.