14 feb. 2016

Cel mai bun cuptor incorporabil TOP IP Scoring

Conform criteriilor noastre de evaluare a cuptorului incorporabil, am realizat mai jos un clasament al celor mai bune cuptoare electrice multifunctionale de pe piata noastra de electrocasnice. Mai jos puteti gasi cele mai bune cuptoare incorporabile in functie de producator:
Criteriile de evaluare sunt urmatoarele:
  • Raportul calitate pret
  • Optiunile de utilizare
  • Eficienta autocuratare
  • Design
  • Fiabilitate
  • Produse complementare
 Va recomandam totodata si articolul Linii de design electrocasnice incorporabile in 2017. Informatii detaliate privind criteriile complete de alegere a cuptorului incorporabil puteti citi in articolul Criterii alegere cuptor incorporabil. Pentru fiecare din aceste criterii am evaluat de la 1 la 5 stele cuptoarele incorporabile, iar topul rezultat este urmatorul:


26 puncte -Cuptor incorporabil Samsung NV70F3784LB

 Am evaluat principalele categorii de produse Samsung in articolul Pareri despre Samsung.


Am evaluat principalele categorii de produse pe care le pune producatorul de electrocasnice si incorporabile Whirlpool, in articolul Pareri despre Whirlpool.

23  puncte -Cuptor incorporabil Beko OIM27201C








6 comments:

Parere cuptor incorporabil rustic Whrilpool spunea...

Mi-am cumparat un cuptor incorporabil de la Whirlpool, din gama rustica si coace foarte bine. Ma asteptam sa-l gasesc si pe el in topul dumneavoatra. Oricum, pentru cei interesati pot sa dau o parere foarte buna privind cuptoarele rustice cream yasmine de la Whirlpool. Plita se curata usor cu exceptia arzatoarelor, care s-au cam matuit.

Cuptor incorporabil Negru spunea...

Cum se numeste cuptorul incorporabil din imagine? Apare in topul vostru? Ne puteti da mai multe detalii despre el?

Admin spunea...

@cuptor incorporabil negru, modelul este un gorenje din gama simplicity Gorenej Bo75SYB

Dima spunea...

Care este codul cuptorului negru si de unde pot sa-l iau?

Parere despre cuptorul rustic Whirlpool spunea...

am cumparat Whirlpool AKP288NA, arata foarte bine si coace bine

Comparatie cuptor Bosch si Electrolux spunea...

eu as merge pe bosch in locul electrolux-ului.